اموزش حرفه ای مچ اندازی ، بهترین تکنیک ها برای پیروزی در مسابقات مچ اندازی

راز ها و ترفند های پیروزی در مچ اندازی + فیلم آموزشی

اموزش حرفه ای مچ اندازی ، بهترین تکنیک ها برای پیروزی در مسابقات مچ اندازی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، مچ اندازی نیز مانند دیگر رشته های ورزشی فن ها و تکنیک های خاص خود را دارد و صرفا قدرت بدنی شرط کافی پیروزی در مچ اندازی نیست . در این مطلب تلاش داریم تا راز هایی بسیار مهم برای پیروزی در مچ اندازی ، فارغ از قدرت بازو ها و ساعد را بطور کامل به شما آموزش دهیم . با اکادمی زوزه همراه باشید


در ابتدا باید مد نظر داشته باشیم که ، پیاده سازی هرکدام ازین تکنیک ها ،‌نیازمند تکرار و تمرین است و به کار گیری حرفه ای آنها نیازمند کمی زمان می باشد . پس هرگز نامید نشوید و آموزش را به درستی ببینید و با دقت تمرین کنید .


در مبارزه مچ اندازی ، اولین کسی که مچ حریف را بخواباند برنده خواهد بود . این مسابقات ، مسابقاتی بسیار سریع هستند و پیروزی و شکست در آن تنها در چند ثانیه اتفاق می افتد . بدیهی است که ابتدا باید این مساله را دریابیم که ما باید از لحظه شروع هرآنچه در توان داریم را به کار بگیریم . همچنین نیاز است از تمامی عضلات خود برای ایجاد نیرو استفاده کنیم و تسلط خوبی روی عضلات و ماهیچه های خود داشته باشیم .



روش چرخش از بالا

در این روش مچ اندازی ، نیاز است به محض شروع مسابقه ، درحالی که دست حریف را محکم گرفته اید، دست خود را به سمت بالا بکشید. با انجام این کار تسلط شما بر مسابقه بیشتر می شود و زاویه ی ارنج شما ، تند تر می شود . بدیهی ست که در یک مسابقه واقعی حریف حق ندارد جای آرنج خود را تغییر دهد . پس در نتیجه زاویه آرنج باز خواهد بود. این امر سبب می شود شما بتوانید از حداکثر و حریف شما از حداقل قدرتش استفاده کند.



حالا که در این شرایط قرار گرفتیم وقتش رسیده که کار را تمام کنیم. مرحله قبلی که انجام شد ، سریعا مچ خود را به سمت داخل بچرخانید. زمانی که این کار انجام می دهید، کنترل حریف باز هم کمتر می شود و با پیچیده شدن دستش به سمت بیرون نمیتواند بر روی دست شما فشار وارد کند . و البته که نمی تواند از ماهیچه های خود به خوبی استفاده کند.حال قبل از این که حریف بتواند خود را به شرایط قبلی بازگرداند، باید به سرعت از تمام قدرت خود استفاده کنید و مچ او را به زمین بکوبید.

اموزش مچ اندازی حرفه ای . مچ اندازی با روش قبلاب . بهترین روش های خواباندن مچ


نکته : این روش ممکن است از سمت حریف استفاده شود . برای دفاع در مقابل آن باید هرگز اجازه ندهید مچ شما را بچرخاند و دقیقا همانند خودش فشار وارد کنید.



روش قلاب

شرایط در این روش فرق می کند. برای استفاده از متود قلاب باید کمی متفاوت عمل کنید . با شروع مسابقه ، باید به جای این که دست خود را بالا بکشید ، شانه خود را به جلو هدایت کنید و به پایین بیاید . این کار دقیقا مثل مرحله اول روش قبل به شما کمک می کند که بتوانید نیروی بیشتری وارد کنید. (صرفا به دلیل بسته شدن زاویه آرنج)



اگر تا این مرحله با موفقیت پیش رفتید ، در این مرحله فقط باید مثل روش قبلی مچ خود را بچرخانید و حریف خود را ضربه فنی کنید.هرگز این موضوع را فراموش نکنید ،همانطور که قدرت مولفه ای بسیار مهم برای پیروزی در مچ اندازی محسوب می شود ، تکنیک و استراتژی نیز از اهمیت بسیار بالا و سرنوشت سازی برخوردار است .

روش های ذکر شده همه ما را به مرحله ای از تسلط خواهند رساند که بتوانیم حداکثر قدرت را روی دست حریف وارد کنیم و در عین حال حریف نتواند در آن شرایط از قدرت خودش استفاده کند . درواقع اگر شما از هر روشی به این نتیجه برسید ، روش شما درست است . اگر روش دیگری در این زمینه میشناسید ، با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید .



  • این آموزش بطور کاملا اختصاصی ، توسط آکادمی زوزه دوبله شده و در پایین این مطلب برای شما عزیزان قرار گرفته است .

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *