آموزش مشت زنی مانند مایک تایسون

چگونه مثل مایک تایسون مشت بزنیم | آموزش مشت زنی به روش مایک تایسون

آموزش مشت زنی مانند مایک تایسون



اگر مبارزات مایک تایسون را دنبال کرده باشید ، می دانید ، که ضربات وی در حدی بی نقس و قدرتمند هستند ، که در بیشتر مسابقات ناک اوت هایی مقتدرانه به ارمغان می اورند. در این مطلب میخواهیم به تحلیل ضربات تایسون بپردازیم و در نهایت یاد بگیریم که چگونه تمرین کنیم تا با یکی از روش های مایک تایسون مشت هایی قوی و سریع بزنیم . با آکادمی زوزه همراه باشید .



دروصورتی که دقیق ضربات مای تایسون را نگاه کنید ، می بینید که همواره درحال اسلیپ کردن است.(همان خم شدن به سمت چپ و راست که در داخل فیلم آموزشی اشاره شده )
این حرکت چندین دلیل دارد ، اول این که تمرکز حریف را به هم بریزد ، این اتفاق از دو جهت می افتد . یعنی حریف هم نمی داند قرار است که از کجاو کدام سمت ضربه دریافت کند ؛ و هم این که با تکان خورد سر مایک تایسون ، نمی تواند روی ضربه زدن به خوبی تمرکز کند و ضربات دقیقی بزند.


آماده کردن بدن برای ضربه بعدی

این حرکات تایسون دلیل دیگری نیز دارد ، وقتی که به سمتی خم می شود ، حقیقتا دارد کمر خود را برای ضربه بعدی آمده می کند و به نوعی این کار شارژ قبل از ضربه زدن محسوب می شود . در با حقیقت این اسلیپ کردن ، قدرت ضربه بعدی خود را تضمین می کند .
در نهایت هم قوی ، هم سریع و هم کم ریسک ضربه می زند ، فیلم کامل و توضیحات را در پایین ببینید.


نکات دیگر مهم درمورد خوب ضربه زدن

  • زمان ضربه زدن سعی کنید از کل بدن خود کار بکشید ، فقط دست ها نیستند که قدرت یک مشت را مشخص می کنند ، شما نیاز دارید از کمر ، لگن و پاهایتان استفاده کنید . (می توانید مقاله آموزش مشت زنی را بخوانید)

  • همچنین فراموش نکنید که ، ضربه نخوردن ، از ضربه زدن مهم تر است . اگر در حین مبارزه ضربه دریافت کنید ، دیگر نمی توانید تمرکز لازم برای ضربه زدن را داشته باشید.

  • انرژی خود را حین مسابقه حفظ کنید ، اگر زیاد خود را خسته کنید ، عملا سریعتر ناک اوت می شوید . زیرا حین خستگی و تعریق ، از حجم آب دور مغز کاسته می شود . این امر باعث می شود زمانی که ضربه به صورتتان میخورد مغز راحت تر تکان بخورد . و تکان خوردن مغز برابر با بی هوشی و ناک اوت شدن است .

  • گارد خود را بالا نگه دارید ، سعی کنید وقتی ضربه می زنید ، سریعا دست های خود را به بالا برگردانید. گارد پایین شما را بسیار آسیب پذیر می کند. نباید به جاخالی های خود اعتماد صددرصدی داشته باشید . ممکن است ترکیب یک جاخالی اشتباه + گارد پایین باعث ناک اوتی شما شود .

  • روی ریه های خود کار کنید ، بوکس بیشتر از آنچه فکرش را کنید نفس گیر است . پس باید ریه هایی آماده داشته باشید تا حین مبارزه نفس کم نیاورید . برای تقویت ریه هایتان نیاز است که ، مصرف دخانیات و الکل را کنار بگذرید . روزانه ورزش های هوازی داشته باشید . و همچنین تغذیه ناسالم را ترک کنید .

  • اگر نکته مهم دیگری یاد دارید که ما فراموش کردهایم ،لطفا در کامنت ها ذکر کنید . از همراهی شما ممنونیم

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *