آموزش اصولی اسلیپ و رد کردن مشتها در بوکس

اسلیپ تو بوکس یه حرکت دفاعیه که کمک میکنه ضربه های به سمت سر رو جاخالی بدین قهرمان مکزیکی بوکس ، کانلو آلوارز ، استاد این حرکته مدام سرشو اینور و اونور میبره و حریفشو گیج میکنه و آخرم خودش ضد حمله میزنه به این میگن بوکس

بوکس بازی سانتی متر هاست یعنی تو اسلیپ باید به اندازه ای که نیازه سرتونو حرکت بدین نه یک سانت بیشتر و نه کمتر تحرک اضافی نه تنها هیچ کمکی نمیکنه بلکه انرژیتون رو هم هدر میده و فرصت ضدحمله رو هم از بین میبره تو اسلیپ ما تو سه جهت حرکت میکنیم با اسلیپ پای جلو شروع میکنیم اول گارد میگیریم بعد تصور میکنیم یه مشت  داره به صورت اسلوموشن سمتمون میاد واسه اسلیپ  پای جلو ، اول پای عقبمو می چرخونیم بعد گارد رو عوض می کنیم و سر رو میبیرم کنار همزمان بدن میچرخه تا شانه ها مورب شن حواستون باشه حتما پای عقب باید بچرخه… زانو خم بشه سر نباید وسط بمونه و شونه ها هم باید مورب باشن این حرکتو مدام جلو آینه به صورت اسلوموشن تمرین کنین تا بهش مسلط بشین خیلی خوبه که این حرکتو با حریف تمرینی انجام بدین یعنی اون تو اسلوموشن مشت بزنه و شمام اسلیپ کنید. برای تفهیم بهتر این مطلب پیشنهاد می کنیم ویدئو اراِِئه شده در این مطلب رو ببینید..

پکیج جامع آموزش بوکس

آموزش بوکس حرفه ای ( Professional boxing training ) یک مجموعه ی کامل از آموزش مشت زنی حرفه ای، که به صورت فصل بندی از پایه شروع و تا سطح پیشرفته و مبارزه به سبک قهرمانان را مورد بررسی قرار می دهد؛ در این مجموعه سعی شده قسمت های آموزش بر اساس پیشنیازها ارائه شود . گویندگی و صداگذاری توسط استدیوهای برتر کشور انجام شده است. رودریگز آنتونی فردی ، جیسون ون ولدهیسن و کورنلیوس کار از اساتید برتر این مجموعه ی آموزشی می باشند که به بهترین شکل مباحث آموزشی را پوشش می دهند. سبک و لحن آموزش بسیار ساده و در عین حال کاربردی است؛ گروه سنی مناسب برای این آموزش +۱۲ سال است و تمام بوکسورها با تمام سطوح می توانند از این مجموعه استفاده کنند، حتی کسانی که تا به حال بوکس کار نکرده اند پس از مشاهده اصول مشت زنی را فرا خواهند گرفت.

آموزش بوکس حرفه ای
برای دانلود پکیج روی تصویر بالا کلیک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *