قوانین آکادمی زوزه

1- هر گونه بی احترامی به مدیر، ادمین و پشتیان ها ممکن است منجر به برخورد با شما (بلاک و قطع دسترسی) شود.

2-آکادمی زوزه در قبال بلایای طبیعی و غیر قابل کنترل از جمله مرگ و میر مدیر ارشد، جنگ، طوفان، سیل، زلزله یا تخریب و مختل شدن زیر ساخت ها مسئولیتی ندارد.

3-هزینه صدور کد فعالسازی برای دستگاه جدید بر عهده ی هنرجو است.

4- ورزشکاران گرامی برای جمع بندی این پکیج زحمت و هزینه ی زیادی صرف شده است از اینکه اخلاق ورزشکاری را حفظ کنید و کپی برداری نمی کنید سپاسگذاریم. این محصول دارای مجوز از مراجع مربوطه می باشد هر گونه کپی برداری، ارائه به غیر شرعا حرام می باشد و در صورت مشاهده بدون اطلاع حتما پیگیریهای قضایی انجام خواهد شد.

5- این آموزش ها توسط اساتید خارج از کشور تدریس شده است و ما هزینه جمع بندی تدوین ترجمه و دوبله را از شما میگیریم آکادمی زوزه فعالیت خود را تحت قانون ارزش افزوده انجام میدهد و مجوزهای لازم را دارد ما مسئولیتی در قبال مسائل معنوی نداریم تمام این مسائل بر عهده خود شماست.

6- ضمانت بازگشت ما تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش است لطفا قبل از ثبت سفارش به قیمت و اطلاعات ذکر شده توجه کنید چرا که پس از گذشتن مدت زمان ضمانت تحت هیچ شرایطی امکان عودت وجه وجود ندارد.

7- مدت زمان پشتیبانی و دسترسی به دوره ها دو سال است.

8- قوانین آکادمی زوزه با توجه به چالش های آینده و در راستای ارتقاء کیفیت آموزش ها ممکن است تغییر کند، خرید شما به منزله پذیرش تمام قوانین فعلی و آینده ماست.