دانلود فیلم رزمی female assassin 2017

دانلود فیلم زن شرور ۲۰۱۷ The Villainess با دوبله فارسی

دانلود فیلم زن شرور ۲۰۱۷ the villainess با دوبله فارسی اختصاصی و لینک مستقیم
..:: کیفیت های ۱۰۸۰P و ۷۲۰P و نسخه ی کم حجم ۴۸۰p ::..
— فیلم Aknyeo 2017 با لینک مستقیم

دانلود فیلم رزمی female assassin 2017

مشخصات فیلم:

  • امتیاز IMDb ⬅ ۶/۷
  • نام فیلم: زن شرور ۲۰۱۷
  • نام اورجینال : آکنیو ۲۰۱۷
  • ژانر: اکشن – رزمی
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • محصول : کره جنوبی
  • کیفیت: ۱۰۸۰p – ۷۲۰p – ۴۸۰p
  • حجم: ۱۴۰۰MB – ۷۵۰MB – ۴۵۰MB
  • فرمت: MKV
  • مدت زمان: دو ساعت و نه دقیقه
  • زبان: دوبله ی اختصاصی (فارسی)
  • کارگردان: Byung-gil Jung
  • بازیگران: Ok-bin Kim, Ha-kyun Shin, Jun Sung

خلاصه ی داستان:

فیلم زن شرور ۲۰۱۷ فیلمی بسیار زیبا به کارگردانی Byung-gil Jung است، داستان فیلم از این قرار است که زن جوانی به نام “سوک-هی” که از بچگی علاقه داشته به یک قاتل حرفه ای تبدیل شود، سلسله ای از اعمال خشونت آمیز را آغاز میکند تا با گرفتن انتقام خود، از گذشته اش فرار کند و سرانجام به آزادی برسد…  سوک هی یک قاتل آموزش دیده است که فقط برای کشتن زاده شده است. او از زمانی که تنها یک دختر بچه بود، زیر نظر یک مربی سختگیر، اموزش خود را آغاز کرده بود. حال با گذشت چندین سال قصد دارد زندگی جدیدی را برای خودش آغاز کند. او به عنوان یک بازیگر تئاتر مشغول فعالیت می شود اما انگار هنوز گذشته تاریکش، او را رها نمی کند و …

…:::⏬تریلر فیلم زن شرور ۲۰۱۷⏬:::…

امتیاز دوبله ی این فیلم متعلق به موسسه ی اندیشه ی جوان می باشد هر گونه کپی برداری و ارائه از طریق وبسایت ها شرعا حرام می باشد و در صورت مشاهده بدون اطلاع و اخطار حتما پیگیریهای قضایی انجام خواهد شد.

باکس دانلود دوبله ی فارسی :

باکس دانلود :

انیمیشن مبارزه زن شرور

نقد و بررسی فیلم:

دانلود فیلم زن شرور ۲۰۱۷: (نام کره ای Ak Nyeo) فیلمی ۲۰۱۷ اکشن و رزمی محصول کره جنوبی به کارگردانی “جونگ بیونگ گیل” و با بازی “کیم اوک بن” است . مدت زمان این فیلم ۱۲۹ دقیقه است. اولین اکران جهانی این فیلم در ماه می ۲۰۱۷ در هفتادمین جشنواره فیلم کن بود . نویسندگان فیلمنامه “بیونگ سیک یونگ” و “بیونگ گیل یونگ” هستند و این فیلم ستاره های مانند “اوک بن کیم” ، “ها-کیون شین” ، “جون سونگ”دارد.

پشت صحنه ی فیلم the villainess  2017

بازیگر نقش اصلی فیلم خانوم کیم است که شخصیت اصلی ایشان با فیلم ۱۸۰ درجه فرق دارد این فیلم همچنین در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های آسیای نیویورک که از ۳۰ ژوئن تا ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۷ برگزار شد ، نمایش داده شد. در این جشنواره ، این فیلم جایزه دانیل ای کرافت را برای برتری در سینمای اکشن دریافت کرد.

بازیگر نقش اصلی فیلم زن شرور 2019

رضایت کاربران:

در وب سایت تجدیدنظر “راتن تومیتو” ، فیلم the villainess 2017 دارای رتبه تایید ۸۳٪ بر اساس ۷۱ بررسی با میانگین امتیاز ۶٫۹ / ۱۰ است.  در اجماع مهم این سایت آمده است: “افراد شرور به اندازه کافی هیجان محرک محض را فراهم می کنند که علاقه مندان به این نوع ژانر را راضی کنند – و یک جایگاه خونین را در سینمای اکشن مدرن کره ای حک کنند .” وب سایت تجدید نظر  “متاکریتیک” رتبه ۶۴ از ۱۰۰ را به این فیلم داده است ، که نشانگر “دیدگاه های مطلوب” است. فیلم زن شرور در ۸ ژوئن ۲۰۱۷ در سینماهای کره جنوبی اکران شد.

طبق گفته شرکت توزیع کننده فیلم به نام “Next Entertainment World” ، فیلم the villainess 2017 قبل از اکران محلی به ۱۱۵ کشور از جمله آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، فرانسه ، آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا ، استرالیا ، تایوان و فیلیپین فروخته شد. بعداً به مناطق بیشتری که شامل ژاپن ، چین ، سنگاپور ، هندوستان فروخته شد که این تعداد تا ۱۳۶ کشور در سراسر جهان افزایش یافت.

نحوه ی شروع فیلم:

در صحنه شروع فیلم the villainess 2017 ، یک قاتل ماهر و آموزش دیده وارد سالن می شود و قبل از محاصره شدن توسط پلیس، با لبخندی ترسناک افراد زیادی را با اسلحه و چاقوها می کشد. قاتل در اتاقی در ساختمان نامشخص نشان داده می شود. به او دارو داده می شود و تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است. در حین بهبودی ، او خاطره ای را به یاد می آورد که مرد ناشناخته سبیل داری در حال تلاش برای احیای او بعد از تمرین نفس کشیدن، است . آن مرد او را “سوک هی” صدا می زند.

زن شرور با صورت خونی

این ساختمان بخشی از آژانس اطلاعاتی کره جنوبی است و توسط زنی به نام “کوون سوک” اداره می شود. “کوون سوک” به “سوک هی” می گوید که آژانس برای زندگی مجدد او اسناد مرگش را جعل کرده است. “کوون سوک” به او می گوید که هویت و نام جدیدی به اسم “چای یون سو” به او داده اند .

“یون سو” می گوید که برایش اهمیتی ندارد و می خواهد بمیرد. “کوون سوک” به” یون سو” می گوید که باردار است. “کوون سوک”به او یک راهکار پیشنهاد می دهد: با او به عنوان مامور آموزش ببیند و کار کند سپس او پس از ۱۰ سال خدمت آزاد خواهد بود .” یون سو” قبول می کند و در حالی که آموزش می بیند ، یک دختر به نام “یون هیه” به دنیا می آورد.هنوز هم در همان ساختمان هستند ، “یئون سو” اقدام به برداشتن خال کوبی از روی شانه خود می کند و در حالی که این کار انجام می شود ، او مرد ناشناس سبیل داری را به یاد می آورد که در سن ۲۰ سالگی شانه او را خال کوبی  می کند، اتفاق دیگری را به یاد می آورد که ما دوباره “سوک هی” ۲۰ ساله را به عنوان یک قاتل بسیار ماهر و آموزش دیده می بینیم که در تلاش است مرد ناشناس با دندان های زرد را، بکشد.

“سوک هی” توسط آن مرد اسیر شد و  در حالی که به او شلاق می زند ،  به او می گوید که پدرش را او را نکشته. سرانجام ، مرد ناشناس سبیل داری می آید و به آن مرد شلیک می کند و”سوک هی” را آزاد می کند. خاطرات ادامه می یابد ، و ما ۸ سالگی “سوک هی” را می بینیم که در حال آموزش برای خشاب کردن یک تپانچه توسط یک مرد ناشناس سبیل دار است.

تصویر متحرک دانلود فیلم زن شرور ۲۰۱۷

این مرد به “سوک هی” جوان می گوید که زندگی خود را به عنوان یک قاتل برای او اختصاص دهد.”کوون سوک” یک پوشه حاوی اطلاعاتی درباره اولین وظیفه به “یئون سو” می دهد. وقتی تیر به هدف می زند ، نگاه می کند تا دختر جوان روی پله ها را ببیند. این باعث می شود خاطری ای را به یاد بیاورد که در آن “سوک هی” ۷ ساله شاهد کشته شدن پدرش است .

“سوک هی” زیر یک تخت پنهان شده و چهره قاتل را نمی بیند. او فقط صدای او را می شنود که با صدای ترسناکی سوت می زند. وقتی مرد به اتاق باز می گردد ، به ما نشان داده می شود که این شخص “جانگ چون” است ، مرد ناهنگاا دندان های زرد “جانگ چون” دوست پدر “سوک هی” بود. پدرش یک الماس را دزدیده بود . “جانگ چون” “سوک هی” را به گروه فحشا می فروشد.

وقتی که نزدیک بود “سوک هی” توسط یه مشتری مورد تجاوز قرار گیرد، مرد ناشناس سبیل دار می رسد و او را نجات می دهد ، نام او”لی جونگ سانگ” است. و ما میفهمیم که چرا “جونگ سانگ” “سوک هی” را آموزش داده تامانند یک ماشین آدم کش باشد  و چرا او اینقدر خودش را وقف “سوک هی” کرده است.”هیون سو” با او ازدواج می کند و به مردم پول می دهد تا در عروسی شرکت کنند و در حالی که در ماه عسل خود هست وانمود می کند عضوی از اعضای باند به نام “چوی چون-مو” را نجات داده و در آنجا کشته شده است .

وقتی “سوک هی” می شنود که مرده است ، کنترل خود را از دست می دهد، تمام باند را بیرون می کشد و می خواهد که آنها را بکشد (زیرا فکر می کند که آنها پشت مرگ “جونگ سانگ” هستند ). “جونگ سانگ” رقبای خود را از بین برده و منتظر است که “سوک هی” به دلیل خشم و تعداد زیاد باند کشته شود. اما اینگونه نمی شود. این صحنه شروع فیلم the villainess 2017 است.”هیون سو” تلاش می کند تا با باند مبارزه کند اما بیهوش می شود و همراه یک دختر بچه و بمب در آنجا می ماند. “جونگ سانگ” از مسئول آژانس خواست که “یئون سو”را نجات دهند . وقتی او به آپارتمان خود می رسد ، می بیند که بمب منفجر می شود و” هیون سو” و دخترش هر دو می میرند.

زن با صورت خونی

او فکر می کند این کار آژانس است. او برای مبازه با “کوون سوک”به آنجا می رود ، اما “کوون سوک” برای او خبرهایی دارد:” هیون سو””جانگ-چون” همان مرد ناشناس با دندان های زرد را پیدا کرده بود و از همه چیز مطلع شده بود . این گفتگو در نوار ضبط صوت نظارتی ضبط شده بود . “کوون سوک” نوار را برای “یئون سو” پخش می کند.”یئون سو” با هدف انتقام مورد استفاده قرار می گیرد.

“یئون سو”، ” جونگ سانگ” و باندش را در یک گاراژ پارکینگ پیدا می کند . او تمام اعضای باند را در گاراژ می کشد و با “جونگ سانگ” روبرو می شود که او به خیابان فرار می کند و اعضای باقی مانده باند را ملاقات می کند. همه آنها در اتوبوس شاتل  با سرعت می روند . “یىون سو” آنها را تعقیب می کند. او به اتوبوس می رسد ، سوار آن می شود ، به اتوبوس ضربه وارد میکند و سرانجام تبر را بالای سر “جونگ سانگ” نگه می دارد.  او سرش را پایین می آورد و شروع به سوت زدن با صدای گرفته می کند. “یىون سو” قبل از پیاده شدن از ماشین توسط پلیس اطرافش ، به سر “جونگ سانگ”ضربه می زند . او لبخند ترسناکی به چهره دارد.

دانلود فیلم the villainess 2017
آکادمی زوزه

نظرات کاربران

8 دیدگاه

  1. younes گفت:

    عالی بود

  2. حسین حیدری گفت:

    من خریداری کردم یوقت کلاهبرداری نشه حسابمون خالی کنید!!! ؟؟؟

    1. ADMiN گفت:

      دوست عزیز شرکت زرین پال یکی از مطمعن ترین درگاه های ایران رو داره خیالتون راخت باشه.

  3. محمد گفت:

    سلام من یه فیلم قبلا دیدم
    چند تا دختر بودن وقتی میرقصیدن میرفتن توی رویا و توی رویا میجنگیدن
    هر بار با یه گروه میجنگیدن سامورایی و تفنگدار و… کسی اسمشو میدونه؟

  4. سحر گفت:

    سلام و خسنه نباشید .
    آیا فیلم ها رو سانسور شده قرار میدهید ؟ چون میخواستم همراه با خوانواده ببینیم .

    1. ADMiN گفت:

      سلام ببینید مشکلی نداره

  5. عبدالحسین یاوراحمدی گفت:

    سلام . چندروزپیش دانلود یکماهه خریداری کردم الان اجازه دانلود نمیدهد لطفا برسی واعلام فرمایید چرا دانلود یکماهه تبدیل به چند روزه شد . ممنونم

    1. بهروز گفت:

      با سلام لطفا این موارد رو یا در تلگرام یا در پنل کاربری خودتون مطرح کنید .

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *